POLITIKA KORIŠĆENJA LIČNIH PODATAKA U SVRHE DIREKTNOG MARKETINGA
Lični podaci koje RADEK DOOEL obrađuje mogu se koristiti za direktni marketing samo uz saglasnost lica čiji se podaci obrađuju.
Saglasnost za korišćenje ličnih podataka u svrhe direktnog marketinga daje se putem posebnog formulara kojim korisnik pristaje da prima marketinška obaveštenja putem kanala za koje je ostavio podatke, pri čemu se data saglasnost odnosi isključivo na svrhe direktnog marketinga slanjem obaveštenja i marketinškog materijala, bez vezivanja takvog pristanka za gubitak bilo kog drugog prava provajdera u vezi sa uslugama koje pruža veb stranica.
Svako lice koje je dalo saglasnost za korišćenje ličnih podataka u svrhe direktnog marketinga ima parvo da u bilo kom trenutku, besplatno i korišćenjem jednostavnih sredstava, izmeni ili povuče saglasnost za obradu ličnih podataka u svrhe direktnog marketinga klikom na opciju unsubscribe (povlačenje saglasnosti) u donjem delu jednog od primljenih mejlova ili kontaktiranjem službenika za zaštitu ličnih podataka sa zahtevom (kontakt podaci se nalaze u segmentu „Politika privatnosti“, gde se dodatno objašnjavaju prava subjekata ličnih podataka), bez vezivanja takvog povlačenja saglasnosti u svrhe direktnog marketinga sa gubitkom bilo kog drugog prava provajdera u vezi sa uslugama koje pruža veb stranica.
RADEK DOOEL za potrebe direktnog marketinga koristi platformu MailChimp, trgovačkog brenda Rocket Science Group. Prikupljeni podaci se čuvaju na serverima platforme i obezbeđuje ih kompanija Rocket Science Group.